Ontzorgen bij TeleToets

Het werken met TeleToets roept bij sommige projectleiders veel vragen op. Is dit bij jouw locatie ook het geval of hebben jullie ondersteuning nodig bij bijvoorbeeld het klaarzetten van de examens? Hieronder beschrijven we in het kort wat TeleToets kan en wat ervoor nodig is.

TeleToets

De examens/toetsen worden door Stem ontwikkeld en klaargezet in een examenbank en zijn vanuit TeleToets beschikbaar voor afname. Je kunt de examens en/of toetsen vervolgens eenvoudig plannen en afnemen op een door jou gekozen moment, waarna de student de toets of het examen via de webapplicatie kan maken.

Dit klinkt allemaal heel mooi, maar voordat het zover is moeten er een aantal dingen duidelijk en goed geregeld worden/zijn op de locatie.

Projectleider

Belangrijk bij het werken met TeleToets is de projectleider. Elke locatie heeft een eigen projectleider die ervoor zorgt dat alle faciliteiten rondom ICT goed ingericht zijn. Daarnaast moeten alle rollen en rechten toegekend worden (wie doet wat?). Op onze website kun je het startdocument en de systeemeisen hiervoor vinden die de projectleider helpen bij het opstarten en implementeren van TeleToets. Je kunt er ook voor kiezen om de examens in TeleToets klaar te laten zetten door Stem. Je kunt dan het ‘Aanvraagformulier klaarzetten examens TeleToets’ invullen op onze website en de gegevens van de deelnemers naar ons te mailen. Wij zorgen er dan voor dat de examens klaar staan voor deze deelnemers. Voor vragen over TeleToets kun je terecht bij onze Helpdesk. Deze is bereikbaar via info@stichtingstem.nl of via ons algemene nummer (030) 608 77 90.